Półmaraton Mała i Wielka Pętla Izerska - dowiedz się więcej o wyścigu

Jak przygotować się do półmaratonu Mała i Wielka Pętla Izerska

Niektórzy ludzie nie są pewni, od jakiej trasy powinni zacząć. Najlepszą opcją byłoby rozpoczęcie biegu od półmaratonu. Jest wystarczająco długi, aby uzyskać pożądany czas treningu, ale nie na tyle, aby nie można go było ukończyć.
Półmaraton to 13,1 mil lub 21 kilometrów, co oznacza, że ukończenie trasy może zająć kilka godzin, nawet jeśli jesteś doświadczonym biegaczem. Jeśli brzmi to dla Ciebie za dużo, zawsze możesz zacząć od 5K i stamtąd iść w górę.

Co mogę zjeść przed wyścigiem?

Jako maratończycy wszyscy wiemy, że odżywianie jest ważne przed i po biegu. Ale co powinniśmy jeść przed wyścigiem?
To pytanie zadaje sobie wiele osób przed zbliżającym się maratonem. Nie zawsze łatwo jest podjąć decyzję.
Jedzenie dostarcza energię potrzebną do ukończenia biegu.
Najlepszym pokarmem do spożycia przed wyścigiem są węglowodany, ponieważ są najszybciej trawione i dostarczają wystarczającej ilości energii.
Spożywając więcej kalorii, możesz zwiększyć poziom energii i wytrzymałość, co przyda się podczas wyścigu.

Ile powinienem pić podczas wyścigu?

Odpowiedź na to pytanie zależy od kilku czynników.
Pierwszym czynnikiem jest temperatura na zewnątrz. Jeśli jest upalny dzień, powinieneś pić więcej, aby uniknąć odwodnienia.
Drugim czynnikiem jest Twoja waga i wiek. Jeśli masz większą wagę lub jesteś starszy, powinieneś również pić więcej płynów podczas wyścigu. Ważne jest również, jaka jest pora dnia i czy przed wyścigiem jadłeś słone potrawy.

Przebieg półmaratonu to duże zobowiązanie. Musisz przygotować się do wyścigu i nawodnić organizm. Ważne jest, aby pić przed, w trakcie i po długim biegu. Istnieje jednak kilka sposobów na obliczenie, ile wody lub napoju należy wypijać na godzinę podczas długich biegów, aby utrzymać optymalny poziom nawodnienia. W Internecie dostępnych jest wiele kalkulatorów, które podpowiedzą, ile płynu należy spożyć na godzinę w oparciu o prędkość i wagę biegu oraz temperaturę na zewnątrz.


GŁÓWNY SPONSOR BIEGU:
zioła ból zęba

Ubrania sportowe

Jednym z elementów codziennej męskiej garderoby są bluzy męskie. Większość z nich jest nie tylko wygodna, ale również stylowa. Pośród wszystkich bluz istnieje wiele fasonów, które w zależności od stylizacji będą pasowały na różne okazje.

Aktualnie na rynku wybór bluz męskich jest bardzo bogaty. Można je podzielić na kilka rodzajów: z kapturem lub bez, rozpinane, dresowe, z kieszeniami, nadrukiem lub tzw. bejsbolówki. Przy wyborze należy jednak pamiętać, aby wystrzegać się podstawowego błędu. Wielu mężczyzn uważa, że im większa bluza, tym lepiej w niej wygląda. Ten rodzaj garderoby nie może mocno przylegać, ale nie może też wyglądać niczym worek.

A w przypadku kontuzji..

E-recepta to bezpieczne i wygodne rozwiązanie zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy. Wystawienie recepty online jest proste i zajmuje mniej czasu niż wystawienie recepty papierowej. Inną korzyścią e-recepty jest zapewnienie o poprawności wystawiania, możliwość zapewnienia kompleksowego sposobu leczenia, ograniczenie kolejek i wszelkich błędów oraz eliminacja problemu nieczytelnych i fałszywych recept.

Recepta online może zostać zrealizowana osobiście lub przez bliską osobę. Wykupując lek w czyimś imieniu, trzeba podać farmaceucie numer PESEL oraz czterocyfrowy kod dostępu do e-recepty.

Ostatnie wpisy

wielkapetlaizerska - Maraton jak się przygotować

Jak się przygotować do maratonu

Przy pomocy odpowiedniego treningu i przygotowania możesz osiągnąć swój cel, jakim jest ukończenie marat

wielkapetlaizerska - Maraton jak trenować

Jak trenować do maratonu?

Najlepszym sposobem na przygotowanie się do maratonu jest ukończenie programu treningowego. Cele krótko- i

wielkapetlaizerska - Maraton jak zacząć

Jak zacząć przygodę z bieganiem w maratonie?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu przygody z bieganiem w maratonie, pierwszym krokiem będzie zrozumienie różny